неділя, 3 січня 2021 р.

Дистанційне навчання 04.01.2021 - 06.01.2021



 Понеділок 04.01.2021

Українська мова 10 клас

Тема: Морфемна будова слова.

Завдання: перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yWb7ZPmW3TE, виконайте впр.267, 268  за підручником.

 Українська мова 6 клас

Тема: Поділ іменників на відміни і групи.

Завдання:  перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YvMMXEdP6do, виконайте впр.225 на стор.107 ( підручник).

 Українська література 7 клас

Тема: Григір Тютюнник.

Завдання: прочитати повість "Климко".

 Українська мова 8 клас

Тема: Односкладні речення з головним членом речення. Означено - особове речення.

Завдання: ознайомтесь із правилом на стор.142 (підручник),  виконайте впр.233, 237.

 Українська література 10 клас

Тема: Риси модернізму в літературі.

Завдання: прочитайте стор.128 (підручник), виконайте з 1 по 6 завдання (письмово) на стор.129.

Українська література 8 клас

Тема: Позакласне читання. О.Гончар. Бригантина.

Завдання: прочитати повість "Бригантина".

Зворотній зв'язок, ваші запитання та виконані завдання відправляйте на мою електронну пошту: lasyrija@gmail.com або 

на вайбер 050 138 2423 


Вівторок 05.01.2021

Українська мова 8 клас

Тема: РМ №21. Конспект прочитаного науково - навчального тексту.

Завдання: На сторінці 65 (підручник) переглянути види конспектів ( текстуальний, змішаний, вільний ),етапи конспектування, заголовок конспекту. Виконайте впр. 92      ( скласти і записати простий план тексту та конспект прочитаного).

Українська мова 10 клас

Тема: Суфікси іменників.

Завдання: Розгляньте таблицю у впр. 269, за нею нижче виконайте                       завдання  (впр.269 II), впр.271 (I та II завдання).

Українська література 8 клас

Тема: Василь Голобородько. "З дитинства дощ", "Наша мова", "Теплі слова", "Золота птаха".

Завдання: Перегляньте відеорепортаж  про письменника за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NdZHdic7TsEПрослухайте декламування віршів за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=M2b31_C-SUohttps://www.youtube.com/watch?v=IIQvDJEuYFE. Проаналізуйте один вірш письмово (на вибір).

Українська мова 7 клас

Тема: Правопис відмінкових закінчень дієприкметників.

Завдання: Виконайте впр.256, 259.

Українська література 10 клас

Тема: Михайло Коцюбинський. Загальний огляд життя і творчості.

Завдання: Перегляньте відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=R6lgjvzxYHs, основне законспектуйте в зошит. Вивчіть напам'ять конспект.

Середа 06.01.2021

Українська мова 7 клас

Тема: РМ №14. Письмовий твір - опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т.Шевченка, М.Пимоненка, О.Мурашка та інших)  у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів  ( за складним планом).

Завдання: Прочитайте зразки описів зовнішності людей у впр.396. Виконайте впр. 402 (за планом у впр. 399).


Українська література 7 клас

Тема: Г.Тютюнник. "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви.

Завдання: I.Дайте відповіді на запитання:

1. Як жили Климко і дядько Кирило? 

2. Жили вони при самісіньких коліях у … .

3. Найбільша радість Климка … .

4. Климко так би й виріс серед уквітчаних тих ночей, якби … .

5. У яке місто зібрався хлопчик іти по сіль ? Чому виникла саме така ідея?

6. Яким важливим повідомленням починається другий розділ?

7. Чому автор загострює увагу на такому епізоді «Перший сухар Климко розломив, коли відійшов од станції кілометрів на 25. Останню половину сухаря він з’їв учора зранку і відтоді не мав ані рісочки в роті».

8. Ноги ніби одняло. Климко кричав: «Ану йдіть! Ану ідіть мені зараз». Чому він вирішив продовжити іти? 

9. Чого Климко розбавляв молоко, яке йому дала тітка Марина, водою? 

10.Для чого Климкові потрібна була сіль?


II.Прочитайте текст. Опишіть долю дитини у часи воєнного лихоліття у повісті "Климко" (письмово).


Читаючи твір Григора Тютюнника «Климко», кожен із вас, безперечно, замислився над тим, як складно жилося дітям під час подій Другої світової війни.

Діти війни… У цілого покоління, народженого у 1928-1944 роках війна вкрала дитинство. Вона забрала в них дім, материнську ласку, батьківську турботу, безхмарне дитинство, а найголовніше – позбавила права жити. Доля під час війни нелегка, а особливо у дітей.

Важким було і життя дітей, що залишились на окупованій німцями території. Батьки багатьох загинули на фронті, а матері  - від голоду і бомбардувань, від куль. Діти також страждали від голоду. Одним з таких дітей є герой повісті Григора Тютюнника – Климко.

Українська мова 10 клас

Тема: Іншомовні префікси.

Завдання: Ознайомтесь із таблицею "Іншомовні префікси" (впр.274 ),            виконайте  впр. 275, 276.

Українська мова 6 клас

Тема: Відмінювання іменників I та II відміни.

Завдання: перегляньте за посиланням відео https://www.youtube.com/watch?v=mG-_WBsynoA&list=PL-qqqC4sJBlHjYYoCIPGU1x6swg726SdE, Провідміняйте слова рука, обрій, лікар, мрія за відмінками.

Українська література 6 клас

Тема: Володимир Винниченко Федько - халамидник". Щедрий на добро внутрішній світ героя.

Завдання: прослухайте аудіокнигу оповідання за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lk_NZwG2JkE або прочитайте самостійно.

Українська література 10 клас 

Тема: "Intermesso" - яскравий приклад синкретизму творчої палітри М.Коцюбинського.

Завадання: Прочитайте новелу "Intermesso". Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ivOKnrAfxw8.

Українська мова 8 клас

Тема: Неозначено - особове речення.

Завдання: Параграф 21, стор.150 (ознайомитись із правилом). Звернути увагу! Головний член речення (присудок) виражається дієсловом у формі III особи множини. Виконайте впр.247, 248.


Немає коментарів:

Дописати коментар