суботу, 4 червня 2022 р.

06.06 - 09.06.2022 рік Завдання для 7,8,9,11кл.

 



Зворотній зв'язок, ваші запитання та виконані завдання відправляйте на мою електронну пошту: lasyrija@gmail.com 

або на вайбер 050 138 2423 

Понеділок 06.06.2022 рік
1)Українська мова 9 клас
Тема: Букви н, нн у різних частинах мови.
Завдання: Перегляньте відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=aSUp9umkK4U, виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 9039838).



2)Українська мова 11 клас
Тема: РМ. Переклади Євангілія. Псалми Т.Шевченка. Основні мовні стильові засоби конфесійного стилю.
Завдання: Перегляньте урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=s-K6Ak9fnaA, законспектуйте.
Використане джерело: https://www.youtube.com/watch?v=s-K6Ak9fnaA.

3)Українська мова 8 клас
Тема: Контрольна робота "Речення з відокремленими членами" (тестування).
Завдання: Виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 2888474).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.

4)Українська мова 7 клас
Тема: РМ.Аудіювання текстів усної народної творчості (казки, легенди, пісні), що містять вигуки.
Завдання: Послухайте текст за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=PlwEfBAhht4, виконайте тест.
Використане джерело: https://www.youtube.com/watch?v=PlwEfBAhht4.


5)Українська література 11 клас
Тема: Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року.
Завдання: Запишіть розповідь про твір, який вам запам'ятався.

6)Українська мова 7 клас
Тема: Контрольна робота "Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук" (тестові завдання).
Завдання: Виконайте контрольну роботу за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 4906304).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.

Вівторок 07.06.2022 рік
1)Українська мова 11 клас
Тема: РМ. Основні мовні стильові засоби епістолярного стилю. Тематика листів. Офіційне й неофіційне листування.
Завдання: Перегляньте презентацію за посиланням: https://svitppt.com.ua/ukrainska-mova/epistolyarniy-stil.html, запишіть основне.
Використане джерело: https://svitppt.com.ua/ukrainska-mova/epistolyarniy-stil.html.



2)Українська література 11 клас
Тема: Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року.
Завдання: Напишіть есе "Яким повинен бути письменник".

3)Українська література 7 клас
Тема: Твори. які вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.
Завдання: Напишіть есе на тему уроку.

4)Українська мова 8 клас
Тема: РМ.Ділові папери. Витяг з протоколу.
Завдання:

I.Ознайомтесь, головне запишіть.

Протокол — це документ, у якому фіксуються перебіг і результати роботи нарад, засідань, зборів тощо. У протоколі відображаються всі виступи з питань, що розглядали, і рішення, прийняті в результаті обговорення.

За обсягом інформації протоколи бувають трьох видів:

1) стислі (записують питання, які обговорювали, прізвища доповідачів, прийняті рішення);

2) повні (стисло записують виступи доповідачів, інших осіб, що беруть участь в обговоренні питання);

3) стенографічні (дослівно фіксують увесь перебіг засідання).

Текст протоколу складається з двох частин: вступної та основної. У вступній частині вказують дату проведення зборів, зазначають прізвища та ініціали всіх присутніх. За великої кількості присутніх (більше 10 осіб) роблять позначку цифрою. У цій частині подається порядок денний зборів з переліком питань, що розглядатимуть. Основний текст протоколу поділяється на розділи, які відповідають пунктам порядку денного. Кожний розділ містить такі частини: «СЛУХАЛИ», «ВИСТУПИЛИ», «УХВАЛИЛИ». Ці слова треба писати великими літерами з нового рядка. Після них ставлять двокрапку. Кожний розділ починається з абзацу.

Увага! Текст протоколу має бути точним, зрозумілим. Він складається з розділів, згідно з питаннями порядку денного. Розміщення розділів у тексті протоколу має відповідати послідовності відповідних питань у порядку денному.

Витяг із протоколу — це певна частина (уривок) протоколу, що відображає конкретне окреме питання порядку денного, оформлена належним чином; один із наймасовіших видів документів, що надсилається (передається) окремим посадовим особам (установам).

Реквізити витягу з протоколу:

1. Назва й номер документа.

2. Назва колегіального органу, засідання, наради.

3. Дата.

4. Питання порядку денного.

5. Текст із цього питання.

6. Підписи голови й секретаря.

II. Прочитайте текст протоколу, зробіть висновок про зміст і оформлення протоколу.

Протокол

засідання членів гуртка «Живе слово»

Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 від 18.04.2016 р.

Присутні: 19 членів гуртка, керівник.

Голова засідання — Лісовська О. 

Секретар — Стецяк М.

Порядок денний

1. Про роботу гуртка «Живе слово» у II семестрі (доповідач Капшій X.).

2. Про підготовку до підсумкових заходів гуртка за звітний період (доповідач Даниленко Л.).

І. СЛУХАЛИ:

Старосту гуртка Капшій X., яка відзначила позитивну роботу членів гуртка протягом навчального року. Звернула особливу увагу на активних членів колективу. Розказала про великий обсяг роботи, зроблений у II семестрі.

ВИСТУПИЛИ:

1. Вовк В., який запропонував клопотати перед адміністрацією школи про нагородження активних членів гуртка грамотами директора школи.

2. Капшій X. внесла пропозицію випустити стіннівку, яка б висвітлила роботу гуртка «Живе слово» у поточному році.

УХВАЛИЛИ:

1. Підтримати пропозицію щодо нагородження активних членів гуртка на Святі останнього дзвоника.

2. Доручити членам редколегії випустити стіннівку.

II. СЛУХАЛИ:

Даниленка Л., який доповів про заплановані підсумкові заходи гуртка «Живе слово». Зазначив, що всі члени гуртка мають провести індивідуальну пошукову роботу та взяти активну участь щодо підготовки до зустрічей, виступів і свята.

ВИСТУПИЛИ:

Тетюк Т. запропонувала залучити до роботи щодо підготовки заходів гуртка актив школи, однокласників та шкільний ансамбль.

УХВАЛИЛИ:

1. Розподілити обов’язки між членами гуртка стосовно підготовки до підсумкових заходів наступного заняття.

2. Підтримати пропозицію Тетюк Т.

Голова засідання (підпис) О. Лісовська

Секретар (підпис) М. Стецяк

III. Робота з пам’яткою «Як оформляти протокол».

ПАМ’ЯТКА

«Як оформляти протокол»

Протокол має містити такі реквізити:

■ назва виду документа;

■ порядковий номер протоколу;

■ назва заходу, який протоколюється (нарада, засідання, збори);

■ назва організації, де проводиться захід;

■ дата проведення заходу;

■ місце проведення заходу;

■ кількісний склад учасників;

■ порядок денний;

■ текст протоколу;

■ перелік додатків (якщо вони є) із зазначенням кількості сторінок;

■ підписи керівників зборів (засідання, наради тощо) — голови і секретаря.

IV. Складіть протокол гуртку юних автомобілістів.

Використане джерело: https://subject.com.ua/lesson/mova/8klas_4/60.html.

5)Українська мова 9 клас
Тема: Не з різними частинами мови.
Завдання: Перегляньте відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs&t=222s, виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 9574353).

6)Українська література 9 клас
Тема: Контрольна робота "П.Куліш, М.Вовчок..." (тестування).
Завдання: виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join(код доступу 2125552).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.

Середа 08.06.2022 рік
1)Українська мова 7 клас
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови.
Завдання: За посиланням: https://naurok.com.ua/test/join виконайте тест (код доступу 7296977).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.



2)Українська мова 9 клас
Тема: Контрольний диктант.
Завдання: Напишіть диктант за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=SJkmgPohL5Q.
Використане джерело: https://www.youtube.com/watch?v=SJkmgPohL5Q.

3)Українська мова 11 клас
Тема: РМ.Епістолярний етикет - невід'ємна складова української мовленнєвої культури. Електронне спілкування.
Завдання:
I. Опрацюйте теоретичний матеріал.








II. Перегляньте відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=A0dYSOuFCPo

4)Українська література 11 клас
Тема: Бесіда про твори.Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві їх.
Завдання: Дайте письмову відповідь.

Категорія 1 «Тема — твір»

1. Розповідь про батьків, навчання й формування світогляду письменника у формі гуморески.

2. Тема міщанства й українізації.

3. Протистояння добра і зла в душі героя («чекіста і людини»), його роздвоєність.

4. Підкорення людиною міста.

5. Зображення дитинства й джерел формування митця.

6. Тема першого юнацького кохання.

7. Любові всевишній присвячується…

8. Страждання України від фашистської окупації.

9. Багатостраждальна українська історія з її трагічною героїкою, кохання дівчини-козачки.

10. Філософські роздуми зрілої людини — митця про людське буття, роль дитинства у формуванні особистості.

Категорія 2 «Асоціації»

Визначити, з яким твором асоціюються поняття.

✵ Чорний трибунал.

✵ Урбанізація.

✵ Прізвище.

✵ Семеро товаришів.

✵ Поїзд-дракон.

✵ Концтабір.

✵ Старий крейсер.

Категорія 3 «Твір — автор — жанр»

1. «Вершники».

2. «Я (Романтика)».

3. «Маруся Чурай».

4. «Поза межами болю».

5. «Зачарована Десна».

6. «Україна в огні».

7. «Залізний острів».

8. «Три зозулі з поклоном».

9. «Мина Мазайло».

10. «Балада про соняшник».

Використане джерело: https://ukrlit.net/lesson/11klas_2/37.html.

5)Українська мова 8 клас
Тема: Вживання розділових знаків у простих реченнях з однорідними й відокремленими членами, при звертанні і вставних словах.
Завдання: Виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 1417685).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.

6)Українська література 8 клас
Тема: Література рідного краю. Борис Ревчун. Огляд творчості.
Завдання: Опрацюйте матеріал за посиланням: 

Четвер 09.06.2022 рік
1)Українська мова 9 клас
Тема: Контрольна робота "Узагальнення і систематизація вивченого у  5-9 класах".
Завдання: Виконайте контрольну роботу за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 3876147).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.



2)Українська література 9 клас
Тема: Підсумковий урок. 
Завдання: Дайте письмову відповідь на запитання:
1. Які з вивчених творів ви залишили б у програмі, а які вилучили б?
2. Який твір став найбільш корисним для вашого власного життя протягом цього року?
3. Твори яких письменників ви б хотіли вивчати в курсі шкільної програми?
4. Які навчальні труднощі виникли у вас на уроках літератури?

3)Українська література 7 клас
Тема: Підсумковий урок.
Завдання: 
I.  «Упізнай  письменника».

1. Автор поезії «Крила».

2. Під час навчання в гімназії захопився збиранням книжок. Його бібліотека нараховувала їх майже 500.

3. Писав переважно на історичну тематику. Найбільше любив розповідати про козаків, Запорозьку Січ.

4. Всі гроші за премію віддав на будівництво школи у рідному селі.

5. Важкі умови повоєнного дитинства стали основою багатьох тем та сюжетів його майбутніх творів.

6. Був удостоєний срібної медалі другого ступеня Академії мистецтв за картину „Хлопчик-жебрак, що дає хліб собаці“.

7. Він  є  автором  відомої  пісні  «Рідна  мати  моя…».

8. Автор слів пісні «Чуєш, брате мій…».

9.Автор казки «Цар Плаксійц та Лоскотон».

10.Написав твір про українського богатиря.

11.Головний герой твору – семикласниця, яка веде детективне розслідування.

12.30 років провів на військовій службі. Була памʼятна зустріч із М.Гоголем. 

II.. «Сторінками художніх творів».

Дати відповіді на тестові питання. 

1. «Ой на горі та женці жнуть» належить до пісень:

а) козацьких; б) чумацьких; в) жниварських.

2. Метою життя З. Беркут для себе вважав:

а) громаду; б) подолати Т. Вовка;  в) забезпечити щасливе життя для своїх дітей.

3. Яка річка згадується в поезії «Заповіт»?

а) Дунай; б) Ока; в) Дніпро.

4. Яким чином орієнтувався Павлусь, їдучи до Криму, щоб визволити з полону

сестру?

а) Дивлячись на зорі; б) за допомогою компасу; в) покладався на татарського коня.

5. Дід Бочонок, дядьків Кирилів товариш, дав Климкові в дорогу:

а) картоплі і луку; б) шість великих сухарів з білого хліба;  в) шматок сала і часник.

6. Образ лебедів у творі «Лебеді материнства» В.Симоненка асоціюється з:

а) мужністю; б) вірністю; в) ніжністю.

7. До кого Шевченко звертається у баладі «Тополя»?

а) Дівчат-молодиць; б) хлопців-козаків; в) всього українського народу.

8. Ганнуся з твору «За сестрою» розповіла хану, що його син перебував:

а) в монастирі; б) у козацькому загоні; в) у лубенського полковника.

9. Квиток до театру у повісті «Гуси-лебеді летять» коштував:

а) п’ять рублів;  б) чотири фунти пшениці; в) глечик молока або дві паляниці хліба.

10. Як парубки називали Павлуся з оповідання «Скарб»?

а) Ненажерою; б) Поликом; в) Лежнем.


11. «Пісню про рушник» А. Малишко присвятив:

а) своїй мамі; б) коханій; в) незаміжнім дівчатам.


12.Де відбуваються події, описані в повісті-казці  Марини Павленко?

а) Смілі; б) Умані;  в) Вишнополі .

Використане джерело: https://naurok.com.ua/pidsumkoviy-urok-literaturna-gra-dlya-7-klasu-204702.html.

4)Українська мова 11 клас
Тема: Підсумковий урок.
Завдання: Виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 2910827).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.

5)Українська мова 8 клас
Тема: Підсумковий урок.
Завдання: Виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 1642503).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.

6)Українська література 8 клас
Тема: Контрольна робота на тему "Український гумор і сатира" (тестування).
Завдання: Виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 5290968).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.

7)Українська література 11 клас
Тема: Підсумковий урок.
Завдання: Виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 3094357).
Використане джерело: https://naurok.com.ua/test/join.



Немає коментарів:

Дописати коментар