Зворотній зв'язок, ваші запитання та виконані завдання відправляйте на мою електронну пошту: lasyrija@gmail.com або на вайбер 050 138 2423
Понеділок 14.03.2022
Тема: Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні.
Завдання: Підручник, виконати впр. 298.
2)Українська мова 11 клас
Тема: Написання
слів іншомовного походження.
3)Українська мова 8 клас
Тема: РМ № 30.
Виразне читання вголос текстів різних стилів та жанрів мовлення.
Завдання: Виконайте впр.2,4 на стор.251.
4)Українська мова 7 клас
Тема: РМ. Складання анотації на книжку з
використанням прислівників.
5 )Українська література11 клас
Тема: Поезія Стуса – взірець «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»).
Завдання: Підручник, стор.196 -199 прочитати.
7)Українська мова 7 клас
Тема: Правопис прислівників. Написання прислівників через дефіс і разом.
1)Українська мова 11 клас
Тема:РМ. Джерела багатства й виразності українського
мовлення.
Завдання: Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join
(код доступу 5399870).
2)Українська література11 клас
Тема: Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у своєму виборі («Як добре те, що смерті не боюсь я..»).
Завдання: Підручник, стор.199 проаналізувати (письмово).
3) Українська література 7 клас
Тема: Контрольна робота № 4. «Про минулі часи. Ти знаєш, що ти людина» (тестові
завдання).
4) Українська мова 8 клас
Тема: Розділові знаки в однорідних членах речення.
Завдання: Перегляньте таблицю на стор.159 -160, виконайте впр.2 на стор.161 ( підручник).
5) Українська мова 9 клас
Тема: РМ. Усний
вибірковий переказ тексту художнього стилю
6) Українська література 9 клас
Тема: «Кавказ». Національна проблематика в поемі.«Великий льох».
Середа 16.03.2022
1) Українська мова 7 клас
Тема: Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на
день.
2) Українська мова 9 клас
Тема: Двокрапка в безсполучниковому
складному реченні.
Завдання: Підручник, стор.172 ознайомитись із правилом. Виконати впр.306.
3) Українська мова 11 клас
Тема: Написання
прізвищ та географічних назв.
4) Українська література11 клас
Тема: Приклад великої мужності й сили духу 9"На колимськім морозі", "Пам'яті Алли Горської").
Завдання: Підручник, стор.199,201, читати, проаналізувати одну поезію ( на вибір).
5)Українська мова 8 клас
Тема: Розділові знаки в однорідних членах речення.
Завдання: Виконайте впр.3,4 на стор. 162.
6)Українська література 8 клас
Тема: Трагікомедія «Сто тисяч» − класичний взірець
українського «театру корифеїв».
1) Українська мова 9 клас
Тема: Двокрапка у безсполучниковому
складному реченні.
Завдання: Підручник, стор.173, впр.307.
2) Українська література 9 клас
Тема: «Стоїть в селі Суботові...". Посланіє "І мертвим, і живим, і ненародженим...".
Завдання: Вивчити напам'ять фрагмент із посланія (на вибір).
3) Українська література 7 клас
Тема: Марко Лукич Кропивницький.
Завдання: Знайдіть відомості про нього, запишіть в зошит.
4) Українська мова 11 клас
Тема: Написання
слів разом, окремо, з дефісом.
5) Українська мова 8 клас
Тема: Кома, крапка з комою, скісна в реченнях з однорідними членами.
Завдання: Підручник (стор.162), ознайомтесь із правилами, виконайте впр. 5.
6) Українська література 8 клас
Тема: Влада грошей −
наскрізна і «вічна» тема у світовому мистецтві.
7) Українська література11 клас
Тема:"Феномен доби (сходження на Голгофу слави)".
Завдання:
Завдання:
1)Запишіть у зошит:
Феномен — рідкісне, незвичайне, виняткове явище. // Про когось надзвичайно видатного, про те, що є особливо визначним, винятковим, що дуже рідко зустрічається // Про людину з рідкісними здібностями, властивостями, нахилами.
Голгофа — заст. (грецьке Гоλγοθα від арамейського Gûlgaltâ — череп). Місце страти (від назви гори Голгофи в Єрусалимі, де відбувалася страта); пагорб, на якому було розіп’ято Ісуса Христа. За описами, це місце знаходиться поблизу Єрусалима, проте його точне розташування невідоме.
2). Ознайомтесь.
В. Стус писав своє дослідження протягом 1970-1971 рр. А далі воно потрапляє в архіви КДБ, де пролежала більше двадцяти років. А ще був вирок Київського обласного суду, у якому зазначалося, що книга ця — ворожа, націоналістична, антирадянська. Чому така характеристика твору, який розповідає про долю талановитого митця? Чи, можливо, не тільки про життя однієї людини у ній ідеться?
«Соняшні кларнети». — це переважно книга передчуття сподіваного щастя, передчуття, яке так і не справдилося — лірика 1917 року і перед нею. І це чи не єдина із збірок на рівні Тичининого генія. Тому в доробку поета їй відведено перше місце не тільки хронологічно.
У своїй статті про збірку поета «Вітер з України». М. К. Зеров писав, що «найоригінальніший з поетів двадцятип’ятиліття (19001925) Тичина уже в «Соняшних кларнетах». відкрив усі свої козирі, а потім не раз був примушений до гри слабої безкозирної». І, справді, всі компліменти, які говорились на адресу Тичини в 20-ті роки, слід, насамперед, адресувати першій збірці.
А компліменти були великі. Один із перших російських перекладачів Тичини О. Гатов називав його чи не найбільшим тогочасним поетом слов’янського світу, а його поетичну техніку — не менш складною за техніку Райнера Марії Рільке чи Поля Валері.
Для Федора Сологуба збірка була дивом, а Тичина — поетом, який пише «за останньою європейською модою»…
Англійський критик Джон Фут відзначав, що «своїми поетичними виразовими засобами цей поет України не нагадує нам нікого другого з цілої світової поезії. Але його ні з чим незрівнянна своєрідність не штовхає поета до жонглювання, до порожнього химерування і блазнювання, тому що ніде його не покидає почуття міри».
Колись І. Франко, пишучи про молодого В. К. Винниченка, щиро-радісно вигукнув: «І звідки ти такий узявся?».
Сучасники «Соняшних кларнетів». могли б адресувати таке ж своє здивування Тичині».
Використане джерело: https://ukrlit.net/lesson/10klas_4/48.html.
Немає коментарів:
Дописати коментар