неділя, 13 березня 2022 р.

14.03.-17.03.2022 Завдання для 7,8,9,11кл.



Зворотній зв'язок, ваші запитання та виконані завдання відправляйте на мою електронну пошту: lasyrija@gmail.com   або на вайбер 050 138 2423 


Понеділок 14.03.2022

                                       

1)Українська мова 9 клас
Тема: Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні.
Завдання: Підручник, виконати впр. 298.

           
2)Українська мова 11 клас
ТемаНаписання слів іншомовного походження.
ЗавданняПерегляньте відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iZXrereKXYE, виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join ( код 4203991).


3)Українська мова 8 клас
ТемаРМ № 30. Виразне читання вголос текстів різних стилів та жанрів мовлення.
ЗавданняВиконайте впр.2,4 на стор.251.

4)Українська мова 7 клас
ТемаРМ. Складання анотації на книжку з використанням  прислівників.
Завдання: Перейдіть за посиланням, ознайомтесь https://www.youtube.com/watch?v=Gtx5VCExixc, напишіть анотацію на будь-яку книжку.

5 )Українська  література11 клас
Тема: Поезія Стуса – взірець «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»).

Завдання: Підручник, стор.196 -199 прочитати.

7)Українська мова 7 клас
ТемаПравопис прислівників. Написання прислівників через дефіс і разом.
Завдання Перейдіть за посиланням, ознайомтесь https://www.youtube.com/watch?v=AdN8G6jfMiYВиконайте впр.406.


Вівторок 15.03.2022

 1)Українська мова 11 клас

Тема:РМ. Джерела багатства й виразності українського мовлення.

Завдання: Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join

(код доступу 5399870).

2)Українська  література11 клас

ТемаЕкзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у своєму виборі («Як добре те, що смерті не боюсь я..»).

Завдання: Підручник, стор.199 проаналізувати (письмово).

3) Українська  література 7 клас
ТемаКонтрольна робота № 4. «Про минулі часи. Ти знаєш, що ти людина» (тестові завдання).
ЗавданняВиконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 2561345).

4) Українська мова 8 клас
Тема: Розділові знаки в однорідних членах речення.
Завдання: Перегляньте таблицю на стор.159 -160, виконайте впр.2 на стор.161 ( підручник).

5) Українська мова 9 клас
ТемаРМ. Усний вибірковий переказ тексту художнього стилю 
ЗавданняПерейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/urok-ukra-nsko-movi-9-klas-tema-rozvitok-movlennya-usniy-vibirkoviy-perekaz-tekstu-hudozhnogo-stilyu-218965.html, прочитайте текст " Криве полінце". Перекажіть (усно) за поданим планом. Напишіть твір " Тепер моє ставлення до своїх бабусі й дідуся..."(10- 14 речень).

6) Українська література 9 клас  
 Тема«Кавказ». Національна проблематика в поемі.«Великий льох».
ЗавданняПерегляньте відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1dltbFQmHQQ., вивчити напам'ять вступний уривок з поеми.

 Середа 16.03.2022

1) Українська мова 7 клас

ТемаНаписання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день.

Завдання Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6HHgDDkzMTc, опрацюйте. Виконайте впр. 418 на стор.194 (підручник).

2) Українська мова 9 клас
ТемаДвокрапка в безсполучниковому складному реченні.
Завдання: Підручник, стор.172 ознайомитись із правилом. Виконати впр.306.

3)  Українська мова 11 клас

ТемаНаписання прізвищ та географічних назв.

Завдання Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DrFAbrswXvE, виконайте завдання 1,2; за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=CIniAjkKUqo виконайте впр.2.

4) Українська  література11 клас
Тема: Приклад великої мужності й сили духу 9"На колимськім морозі", "Пам'яті Алли Горської").
ЗавданняПідручник, стор.199,201, читати, проаналізувати одну поезію ( на вибір).

5)Українська мова 8 клас
ТемаРозділові знаки в однорідних членах речення.
Завдання: Виконайте впр.3,4 на стор. 162.

6)Українська література 8 клас
ТемаТрагікомедія «Сто тисяч» − класичний взірець українського «театру корифеїв».
ЗавданняПерейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mxIuEivfvA8 (Молодик К.Ю.), головне законспектуйте.

 Четвер 17.03.2022

1) Українська мова 9 клас

ТемаДвокрапка у безсполучниковому складному реченні.
Завдання: Підручник, стор.173, впр.307.

2) Українська література 9 клас
Тема: «Стоїть в селі Суботові...". Посланіє "І мертвим, і живим, і ненародженим...".
ЗавданняВивчити  напам'ять фрагмент із посланія (на вибір).

3) Українська  література 7 клас
Тема: Марко Лукич Кропивницький.
Завдання: Знайдіть відомості про нього, запишіть в зошит.

4) Українська мова 11 клас
Тема: Написання слів разом, окремо, з дефісом.
ЗавданняПерейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LAjk8W0w3GY, виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 9193338).

5) Українська мова 8 клас

Тема: Кома, крапка з комою, скісна в реченнях з однорідними членами.
Завдання: Підручник (стор.162), ознайомтесь із правилами, виконайте впр. 5.

6) Українська література 8 клас

ТемаВлада грошей − наскрізна і «вічна» тема у світовому мистецтві.
Завдання: За посиланням оберіть один капелюх та виконайте завдання письмово https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-ivan-karpenko-kariy-sto-tisyach-problema-vladi-groshey-naskrizna-y-vichna-u-svitovomu-mistectvi-91367.html  Сурмай Анна Дмитрівна

 7 Українська  література11 клас

Тема:"Феномен доби (сходження на Голгофу слави)".

Завдання
Завдання: 
1)Запишіть у зошит:
Феномен — рідкісне, незвичайне, виняткове явище. // Про когось надзвичайно видатного, про те, що є особливо визначним, винятковим, що дуже рідко зустрічається // Про людину з рідкісними здібностями, властивостями, нахилами.

Голгофа — заст. (грецьке Гоλγοθα від арамейського Gûlgaltâ — череп). Місце страти (від назви гори Голгофи в Єрусалимі, де відбувалася страта); пагорб, на якому було розіп’ято Ісуса Христа. За описами, це місце знаходиться поблизу Єрусалима, проте його точне розташування невідоме.

2). Ознайомтесь.

В. Стус писав своє дослідження протягом 1970-1971 рр. А далі воно потрапляє в архіви КДБ, де пролежала більше двадцяти років. А ще був вирок Київського обласного суду, у якому зазначалося, що книга ця — ворожа, націоналістична, антирадянська. Чому така характеристика твору, який розповідає про долю талановитого митця? Чи, можливо, не тільки про життя однієї людини у ній ідеться? 

«Соняшні кларнети». — це переважно книга передчуття сподіваного щастя, передчуття, яке так і не справдилося — лірика 1917 року і перед нею. І це чи не єдина із збірок на рівні Тичининого генія. Тому в доробку поета їй відведено перше місце не тільки хронологічно.

У своїй статті про збірку поета «Вітер з України». М. К. Зеров писав, що «найоригінальніший з поетів двадцятип’ятиліття (19001925) Тичина уже в «Соняшних кларнетах». відкрив усі свої козирі, а потім не раз був примушений до гри слабої безкозирної». І, справді, всі компліменти, які говорились на адресу Тичини в 20-ті роки, слід, насамперед, адресувати першій збірці.

А компліменти були великі. Один із перших російських перекладачів Тичини О. Гатов називав його чи не найбільшим тогочасним поетом слов’янського світу, а його поетичну техніку — не менш складною за техніку Райнера Марії Рільке чи Поля Валері.

Для Федора Сологуба збірка була дивом, а Тичина — поетом, який пише «за останньою європейською модою»…

Англійський критик Джон Фут відзначав, що «своїми поетичними виразовими засобами цей поет України не нагадує нам нікого другого з цілої світової поезії. Але його ні з чим незрівнянна своєрідність не штовхає поета до жонглювання, до порожнього химерування і блазнювання, тому що ніде його не покидає почуття міри».

Колись І. Франко, пишучи про молодого В. К. Винниченка, щиро-радісно вигукнув: «І звідки ти такий узявся?».

Сучасники «Соняшних кларнетів». могли б адресувати таке ж своє здивування Тичині».

Використане джерело: https://ukrlit.net/lesson/10klas_4/48.html.

Немає коментарів:

Дописати коментар